diumenge, 26 d’octubre del 2014

Fira De Nuvis Lleida, Idees i Propostes per Bodes de Lleida i Celebracions

Post 10 de 365. Si em segueixes per Instagram (sinó pots fer-ho aquí) l'altre dia et donava algunes pistes,  si no és així tranqui que ara t'ho explico :) Enguany Craft and Artists serem presents a la Fira De Nuvis de Lleida!! De Nuvis, 16è Saló de serveis i equipaments per a Celebracions. I estic molt i molt contenta!! no hi he estat mai (com a expositora) i segur que serà una gran aventura!!
Podras trobar-m'hi del 7 al 9 de novembre a Fira de Lleida, divendres 7 de 17.00 a 20.30h i dissabte i diumenge de 10.30 a 20.30h.  
Més endavant te'n donaré més detalls, i hi portaré tota mena de detallets fets a mà per mi i per d'altres col-laboradors, kits de materials, idees... Serà sens dubte una experiència fascinant i a més la vull compartir amb tu! 
Tinc 100 invitacions dobles valorades en 4€ per regalar-te! Així que si vols anar a la Fira De Nuvis de Lleida de franc, ara ho tens fàcil, només has d'omplir aquest formulari i per ordre d'inscripció et regalaré l'entrada :) Cada entrada val per dues persones. Tens temps de participar-hi fins el 6 de novembre! o fins esgotar existències...

I si ens vens a veure al nostre estand t'enduràs un regalet sorpresa!!!  T'ESPEREM!! :)

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...