dijous, 23 d’octubre del 2014

Nova Porta: La Comunicació Creativa

Post 7 de 365. Aquest blog el vaig començar amb la intenció d'unir les meves dues passions que són l'artesania i la comunicació. Fins al moment potser he desenvolupat més la part creativa de l'artesania, amb els tallers, els materials, totes les activitats que hem fet i les experiències viscudes, i penso que ara ha arribat el moment de donar una mica de protagonisme també a la Comunicació purament, que també t'he de dir que des de l'inici ha estat present, ja que res del que faig no existiria sense l'estratègia i les eines de comunicació. I com que la creativitat penso que és present en tot allò que jo faig, parlaré de Comunicació Creativa.
Així que avui t'anuncio que a partir d'ara al blog a part de temàtica d'artesania, manualitats, etc. també hi aniré publicant articles relacionats amb la comunicació i amb el màrqueting, tasques i estratègies comunicatives i màrqueting online, publicitat, com gestionar millor les teves xarxes socials, i si tens una empreseta, també truquets perquè tinguis més visibilitat, et coneguin més i en definitiva, perquè et vagi millor, entre d'altres. Si tens interès sobre algun tema en particular també m'ho pots dir i el tractaré :)
I si tens ganes de rebre informació de Craft and Artists i estar més al dia que ningú sobre els temes de comunicació que publiqui al blog així com informació extra i serveis que puguin anar sorgint...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...