divendres, 17 de juny del 2016

19 de juny Torna el Lolo Market + Taller Infantil

El proper 19 de juny torna a Lleida el Lolo Market, aquest cop la segona edició. La primera va ser al novembre, et vaig explicar en aquest post com va anar, i com que l'experiència em va agradar, doncs repeteixo :)
Com en l'anterior edició hi muntaré paradeta de Craft and Artists. Hi portaré materials per crear que m'han arribat, com retoladors Tombow per cal-ligrafia i cosetes de dissenyadors com Stampam, Gigi et moi, Méli Mélo, Lady Desidia, ... també algunes peces de bijuteria i scrapbook.
A més a més de les diverses paradetes de diversos companys com per exemple la botiga Mei interiors, Montserrat Òptics, Mirra Home Store, etc.
Es durà a terme al restaurant Genial de Lleida, a l'Avinguda de Navarra 1. S'obren portes a les 12 del migdia i hi serem fins les 19h de la tarda. I a més a més,  a les 13h faré un Taller Creatiu on aprendrem a fer un Diari de Vacances, ideal per aquest estiu! s'hi poden apuntar nens a partir de 7 anys, i si són més petits i venen amb els pares també. Té un preu de 18€ i estan tots les materials incloso. Si vols venir escriu-me, truca'm o envia'm watsapp craftandartists@gmail.com - 660854459.


T'espero diumenge!!! Vine'm a veure que sempre em fa il-lusió saludar cares conegudes i coneixe'n de noves!

I si vols estar al dia de tot...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...